Tuesday, August 25, 2009

Berminat nak beli baju melayu baby boy dan baju kurung baby girl??

Ingat tak aku pernah bagitau yg aku ada beli baju melayu tuk wafiy kat nilai3..comel bajunya..material pun ala2 cotton..bukan yg kain licin cam biasa tu..baju tu ngam2 jer ngan wafiy yg usia setahun..tak yah potong tuk pendekkan apa2 pun..kalau untuk baju saiz setahun RM33 kat kedai tu..kalau korg nak aku tolong belikan..boleh jer..cuma aku charge duit pos..kalau berminat bgtau laa..ok..ini contoh baju wafiy aritu..baju kurung pun ada gak..
saja tanya kengkawan kalau ada yg nak kirim..alang2 aku mmg ada plan nak ke nilai3..

p/s: saiz baju untuk baby bawah setahun pun ada..

5 comments:

Farah said...

aku berminat tp kena tanya CEO dulula hehe

bila ko nak pi beli?

3740Journal said...

weh aku berminatla. ade bape kaler? purple ade tak?

scudmami said...

Liza~ berminat la nak carikkan baju melayu utk my lil' Faris, aci tak??? hehehhe

ari tu dah beli utk Haziq kat Jln Masjid India -- RM40 you!!

nnt Liza tgk2 kan kaler maroon-purple... hehhehe saje je gatal mummy ni nak menganiaya "shi bolat" nye...

mummy_adam said...

ena pun nak p nilai 3.. insyaallah weekend nie :)

Jawatan Kosong said...

comel!