Friday, August 21, 2009

rindu

tipulaa kalau aku kata,aku tak rindu hubby...rasa rindu sangat esp inilah first time berpuasa tanpa sayang..lain rasanya..dulu2 slalu gaduh nak kejutkan hubby sahur..dia mmg liat nak bangun bersahur..geram betul..tapi bila hubby takder ni..rindunya sangat...

pada semua kengkawan..selamat berpuasa..moga ramadhan ini lebih bermakna dan memberi rahmat kepada kita semua..amin

pesanan khas dari wafiy: bebila pg bazar ramadhan yg ramai org tu..pakailaa mask yer mcm wafiy ni..mencegah lebih baik dari merawat..
p/s: nak tanya..bila yer boleh tukar duit raya??first time aku kena buat..normally hubby yg uruskan..huhu

7 comments:

Farah said...

selamat berpuasa to u too!

dah leh tukar dah skang ni duit raya

liana said...

nak plak wafiy pakai mask tu liza ek..sabar ek liza...hubby pergi keje...ko kena lah berkorban skit ek...tp jgn lupa bg kad raya kat hubby ko mcm zaman bercinta dulu.hehehe.aku slalu minta tlg kakak ipar aku yg keje bank tlg tukarkan.
xder plan nak turun sini ke time2 cuti sek ni?

3740Journal said...

selamat berpuasa. seminggu before raye boleh aa tukar duit raye kat bank.. hehe

mummy_adam said...

Selamat berpuasa :)

Am said...

sabar ye liza...semoga ko tabah menempuh bulan puasa ni tanpa fitri...xpe, dia kan keje...nnt dapatla banyak duit raya...

slamat berpuasa dari aku sekuarga...

Unknown said...

liza...selamat berpuasa..xper liza, wafiy yg cute tu ade sbg penghilang rindu..jgn sedih2 ye..ye btol tu wafiy, kena pakai mask utk pengcegahan

liza said...

farah:dah boleh tukar yer.aku pg tukar esok laa

liana: wafiy tengok semua org pakai..dia pun sibuk2 nak pakai..tapi kejap jer laa sebab mask tu besar sangat..cuti2 sekolah ni tak kemana lagi sebb mak aku ada kat umah..

azza:selamat berpuasa to u n family too

ena: Salam rmadhan to you too

am:ermm..kena sabar jer laa am..tapi aku serius rindu giler kat dia

atun: apa perasan berpuasa ngan suami..hehe...