Tuesday, September 8, 2009

Kalau baby girl.???.

sekarang ni duk berangan ngan hubby...kalau after this kalau Tuhan bagi rezeki anak pompuan..boleh tak bagi nama Zara...maksudnya princess..hubby diam je..tak plak iyer kan..ntah napa..aku suka sangat ngan nama zara..bestnya kalau wafiy ada adik pompuan..aku ni mmg suka betul tengok baju2 baby girl kat kedai tu..lagipun anak pompuan bolehlaa tolong2 mama bila besar nanti.tul tak??..huhu...usah dilayan aku berangan di petang hari ni..pregnant pun idak lagi..

BTW,wafiy dah tido..seronok laa mama online..arini nak pg beli makanan kat bazar jer laa..malas nak masak..targetnya nak carik makanan kelantan..aku dah tahap meroyan nak makan makanan kelantan..susah betul nak carik makanan kelantan kat negri sembilan ni..kuih akok pun tak jumpa..huhu...teringin plak nak makan gulai kawah kat pantai dalam sana..dahlaa lot of kuih2 kelantan..heaven tul..kalau dah namanya org kelantan..mmg kemana pg pun..tetap ku carik makanan yg dah sesuai ngan tekak ni dari kecik..bila aku merungut ngan hubby pasal susah nak makan makanan kelantan kat senawang ni..hubby akan kata..jgn salahkan dia..salah aku laa yg nak duk senawang...huhu..sakitnya hati..aku nak duk senawang sebab fikir dialaa..atleast dekat ngan satu family..kalau aku kata nak duk kelantan..baru tau....
-akok-
-sira pisang-
pic from google

sira pisang tu senang jer nak buat...maybe esok nak buatlaa..cuma akok tu susahlaa..and aku pun tak tau camner nak buat..

semalam aku renew insurance ngan myeg..mmg baguslaa servisnya...aku sangat2 recommend...aku isi form tuk insuran and roadtax and buat payment dalam kul 1 tengahri semalam..kul 8mlm semalam..dah ada org deliver ke umah..terkejut hubby..memalam pun org hantarkan..ingatkan esoknya baru dapat..so,semalam renew tuk naza ria...arini tuk waja plak..sebab dah ptg,esok dia deliver..cuba laa kengkawan...duk online depan komp jer..wat payment and tunggu saja org hantar to ur doorstep..senang..

oklaa...hubby ajak pg bangi..nak bersiap ni..we are on a mission to find ikan percik and kuih akok....till then..bye2

2 comments:

Farah said...

amboi2 ko sudah berangan nama untuk baby girl plak ek hahaha...tak lame la tu si wafiy nak dpt adik tu..

haaha aku puas dah makan makanan kelantan..FIL aku org kelate..so MIL aku masak style kelate la semua manis2 wei!

adianiez AIDA said...

sedap nyer sira pisang...
sedap...
sedap...

zara ? nice name.