Thursday, October 27, 2011

Aku dah lama perhatikan burung2 ni kat depan rumah aku.Niat hati nak capture time diorg duk melepak kat pokok botak daun ni dah lama tapi sebab skrg ni memanjang hujan jer.Jadi malas la aku nak menembak kat luar. Alhamdulillah tadi tak hujan n sambil aku siram pokok,terdetik rasa nak capture gambar burung2 tu.

Hopefully lepas ni dapat capture gambar diorg terbang ramai2 time senja tuk balik sarang memasing..
btw,aku tgh happy ni..suami tersayang insyaallah akan balik hari ahad ni..weeeeee...walaupun baru sebulan terpisah tapi hati dah berdebar gak nak jumpa dia..rindu sangat.Jadi kenala mencantikkan bilik and fikir menu apa nak masak tuk menyambut ketibaan tersayang.:)

Oklaa...esok dah jumaat..mesti weekand korang penuh dengan aktivitikan..aku sabtu ni plan nak pg birthday anak kawan kat klang.Moga perjalanan kami selamat. rindu nak jumpa kengkawan lama.take care all.

2 comments:

Am said...

wahh...dah hebat la skrg... jadi x join kelas?

KasihDariLaut said...

Alhamdulillah suami akak dah nak balik yer... So kene la pk menu kegemaran abang kan... Hepi untuk akak jugak... Isikan masa dengan tersayang sebaiknya yer....