Wednesday, December 7, 2011

Photography

Assalamualaikum...
Aku ni baru lagi ada kamera DSLR..dari dulu mmg minat dengan photography and alhamdulillah TQ to my hubby yg sudi hadiahkan D90 pada aku last Mac..Hasrat aku tuk explore more in photography tercapai sudah..Niat di hati moga nanti dapatla buat Side income dalam bidang ni..Amin

Last sunday aku attend satu photography workshop dengan Photographer ZUBYE Eyes Of Grace Photography.Memang bestla pg workshop tu sebab aku dapat belajar cara2 exposure technique yg bagus for kids n family photography. Zubye and encik zul her hubby pun banyak share tips yg dia amalkan masa buat keja dia. Insyaallah kalau ada rezeki akan attend lagi workshop by zubye.

Pada yg berminat tuk attend workshop zubye tuk tahun 2012,boleh tgk kat SINI for updates of her class or search her at FB Eyes of Grace Photography.

Semalam dapatpla praktiskan apa yg dipelajari masa workshop masa shoot these 4 adorable boys..

For more pic..Click KameraMamaWafiy

7 comments:

gadisBunga™ said...

practice make perfect. cayalah! :)

liza said...

TQ GB...:))

Anonymous said...

cantik liza foto yg ko amik tu

FaznFaz said...

cantik!!!! gempaks aaa.... hehhe.... eyes of grace tuh mmg glamer utk kids photoshoot....

huwa.... lama dah x pegang kamera... rasa rindu laaa plak bila tgk gambo cantik....

OneSimpleMother said...

akak pun minat juga la photography ni. menjak ada blog ni la pun. tapi cam tak sesuai pula untuk diriku.. hehehe

ZuRaNaI said...

cantik2 kak liza!!suke..

liza said...

fit:Tq fit..mehla hired aku amik gambar raif..hehe

eila:TQ beb..ko dah sibuk dengan keja skrg..nenanti ada masa kita pg menembak yer

kak mas:akak pun minat yer..sesuai jer dengan akak...yg penting minat

zura:Tq dear...:)