Thursday, June 4, 2009

finally...

tadi dah dapat kunci umah...ermmm..bila dah dapat kunci ni..terus laa pening kepala nak prepare umah baru..finally because of budget yg agak tight skrg..kami decide tuk pindah dalam bulan ni gak...yg sedihnya..no kitchen cabinet for me yet..hubby kata pas dia belayar baru buat..huhu..takper2..taknaklaa rush buat semua menda serentak..kalau ikutkan hati semua menda nak buat before pindah masuk...

-wafiy pun nak wat 'peace' tapi tak jadi..hehee...-
-me holding the house key-

yg sakit hatinya..grill tak siap2 lagi..dah lama kami bagi deposit..ermm..abg tu kata next week insyaallah siap..harapnya cepatlaa siap..banyak kena buat lagi ni..hubby nak pasang dulu kipas n lampu tapi aku suruh tunggu pasang grill dulu..rasa lebih secure..korg semua rasa camner???pasang dulu lampu tanpa grill kerrr???or tunggu dulu...hubby agak rush nak wat cecepat ni sebab dia takut dia kena belayar coz dia mmg tgh standby je nak naik kapal...
-busy discussing matters-

apapun..nanti aku update lagi yer...btw, selsema aku teruk sangat semalam sampai mmg hubby paksa jumpa doc n makan ubat..hari ni rasa ok sket..cuma kekadang ada pening2 gak..oklaa nak rehat..ptg tadi baru sampai umah..hubby tadi ajak pg nilai3 tapi aku tak larat sangat..hubby tgh excited nak beli langsir..hehe..nanti esok ker kita pg yer sayang...oklaaa..take care kengkawan...daa

4 comments:

3740Journal said...

bestnyer liza...aku rase better pasal grill 1st sebab for security kan. dahla umah ko besarrrrr... kang if korang kat atas, kat bwh takde grill susah jugak..

BTW, nanti jemput pi housewarming party yeah

liza said...

azza: ermm..betul gak kan..oo..mesti2 aku jemput:)

Farah said...

wei terbalik lak...apesal fitri plak yg tak saba nak beli langsir patutnye org pompuan la excited hahahha..

liza said...

hehe...biasalaa dia Farah..semua menda dia excited skrg:)