Tuesday, March 15, 2011

Gathering Geng Kapal part 1

Alhamdulillah...we did it.macam2 aku rasa..terharu,happy,penat,lega..memandangkan ada official photographer and aku pun super busy..jadi mmg aku tak shoot sangat dgn kamera aku.tapi masa rest sekejp tadi..ada laa pic yg sempat aku snap dan aku suka hasilnya..enjoy the pic..:)

aku suka background awan tu.
kakak2 vogue berkongsi topi..

first time join telematch..





oopppss..salah direction laa sayang.org suruh ke depan..dia nak ke laut..:)

tinggalkan hula hoop and bola tgh2 jalan..bukannya pass kat kawan...hehehe

wafiy yg super happy bila mama bg main kolam lagi

seronok ibu layan anak main air.
nanti banyak lagi nak citer..n more2 pic..tak sabar plak nak tunggu gamabr dari photographer..Apa pun.terima kasih semua sebab support grand gathering kita.Maafkan saya jika ada terkurang atau tersalah silap atau tersinggung perasaan sesiapa sepanjang saya uruskan hal gtahering ni dan sepanjang di PD.Insyaallah,panjang umur,ada rezeki..kita bertemu lagi.:)

6 comments:

3740Journal said...

para wife & anak2 je ker yg join event ni?

OneSimpleMother said...

wah.. meriah nampaknya :)

hanani nanie said...

kak liza...superb best..tp nani segan sbb xkenal ramai org..huhu tahniah kak..mmg best..kalo wat next year,nani xde.tp kalo lg 2thn,mybe la...insyaallah...

liza said...

azza:wife@ anak2 dan hubby yg ada kat darat la.kebanyakkan hubby kat laut.

kak mas:naper akak tak join ekk?kalau tak boleh kenal akak gak

nani:next time bukan akak dah commitee nya.hehehe..insyaallah ada rezeki kita jumpa lagi yer nani.

Syikin Zahir said...

suke!suke!suke!
tumpang hepidari jauh ye..

Anonymous said...

liza bestnye....