Sunday, March 13, 2011

Gemuruh...cuak..the big day is tomorrow

My first post tanyakan pasal gathering kat wall geng kapal ialah pada 10 january 2011.masa tu aku perasan yg wall geng kapal agak sunyi n even aku pun kurang menjenguk kesitu.rasa tak best laa plak sebab seronok dapat kenal kengkawan yg senasib ni.so aku usulkan pasal gathering.Alhamdulillah setelah hampir 2 bulan lebih duk handle pasal Grand Gathering ini..Finally tomorrow is the big day. Doa aku moga semuanya akan berjalan lancar.Penat oo jadi pengerusi ni..banyak dugaan tapi aku bersyukur sebab Ahli2 commitee grand gathering ni semuanya bersungguh2 bekerja keras dan bekerjasama untuk menjayakan gathering ni.Thank u guys for ur support.Hanya Allah dapat membalas jasa kengkawan semua.

Susah bila nak plan gathering di kalangan org yg kita hanya berhubung melalui FB.tak pernah lagi bersua muka.berdebar2 aku nantikan hari esok.lebih mendebarkan bila aku kena laa plak bg speech masa malam dinner BBQ tu.adeihhh..kalau tak bag ucapan cam tak kena jer.apa aku nak cakap?????dah lama tinggalkan semua public speaking ni..selama ni duk sibuk arrange macam2 menda sampai aku terlupa pasal speech tu.tetiba malam tadi teringat.terus takleh tido n yg kelakarnya duk cakap sorg2 duk fikir speech yg sesuai.sampai saat ni aku masih blur.doakan aku tak memalukan diri nanti.jangan terketar-ketar sudah.Bila ngadu kat hubby dia boleh gelakkan jer..aduhhh...
pic from google
now we have our own car sticker and for those yg datang gathering..dpatlaa goodie bag cam kat bawah ni..
cute kan design cartoon geng kapal ni..kalau berminat nak buat camni gak untuk korg punya family day or gathering..bolehlaa contact cuda kat blog dia.Click sini.Macam2 si cuda ni boleh buatkan untuk korg.semuanya cute.

we also have our own tshirt..design tuk male,female n kids sama tapi wording lain.ini contoh kids punya.

pic credit to hazmi.

mula2 nak amik pic wafiy n haziq pakai baju geng kapal.alih2 haziq nangis.abg long cuba laa pujuk sambil makan biskut.
oklaa nak rehat tuk fikirkan psal speech tu.doakan gathering kami akan berjaya.amin.

7 comments:

dey said...

hiiii puan pengerusi..all d best for 2moro..c u soon ;)

Anonymous said...

uuuiii liza bestnye blh wat gathering time org keje..itu satu kelebihan tu...sonok..sonok..

FaznFaz said...

good luck weh.... chaiyuk! chaiyuk!!!

liza said...

Alhamdulillah..TQ semua doakan yg terbaik.

❤Mrs. Myra❤ said...

hye..salam perkenalan..:)
Akak pengerusi Geng Kapal tu ea ?
bf sy pon seafarer jugak..:( ..sy ade gak add group geng kapal kat fb , tp until now xdiapprove..;( sdey...

liza said...

assalamualaikum..
myra..akak pengerusi gathering..bukan admin geng kapal..cuba myra PM admin..dia sofiah sakinah.maybe dia sibuk sangat kut smapai tak approve,akak tgk dia pun dah jarang online.
salam perkenalan myra..:)

❤Mrs. Myra❤ said...

waalaikumussalam kak...:)
ouh ea ke...okey2..tengs for the information...:)
nanti myra try p.m admin ..:)