Thursday, December 1, 2011

Ombak Rindu buat aku RINDU

Teringat dulu2 masa sekolah form 4 ke form 5..aku baca buku Ombak rindu ni.Masa tu mmg suka giler la citer tu..membayangkan yg bakal suami nanti sweet n handsome cam si Haris ni..hehee..angan2 budak sekolah..Tapi angan2 aku dimakbulkan Allah. Alhamdulillah..Thank you Sayang for Loving me.

Back to Citer Ombak Rindu..aku takder la plan nak tgk citer ni..ingat nak tunggu kat Astro first jer..alih2 tadi tak diplan aku pgla tgk wayang dengan kak Azie..dahla last minute kan..jadi conform2 la kena duk seat 2nd row dari depan..mendongakla aku tgk..rasanya citer ni tak sesuai tuk wafiy tgk masa awal2 scene...nasib baik sibujang tgk kejap jer then terus tido sampai nak habis. Balik dari panggung,aku tak henti2 duk humming lagu soundtrack ombak rindu..terus jatuh cinta dengan lagu tu gak..


Its a Good Movie..adaptasi yg baik dari Novel...Tangkap leleh gak la aku bila tengok part2 yg memainkan perasaan Izzah dan Haris. Lagu soundtrack yg sentiasa berkumandang di setiap scene buat kita lebih menjiwai cerita. Ada skrip yg bersahaja buat kita gelak..My rating 4.5/5 star...to those yg mmg baca novel ni n suka citer jiwang melayu yg tangkap syahdu,its a movie for u. GO watch it.


P/s:semua pompuan boleh aaron peluk dalam citer ni..huhuhuh

1 comment:

Ainul Hayat said...

Kak Liza,
Nak tgk gak cite nie. Insyaallah minggu depan sebelum si dia sign on. Yeay.