Thursday, March 17, 2011

Thank You sayang...

Semalam aku ke melaka...dapatlaa jumpa kekasih hati.rindu sangat kat dia.Walaupun dah kul 8mlm lebih baru sayang boleh turun kapal..jadilaa..yg penting terubat rindu aku ngan wafiy.nak balik kerumah tak sempat sebab papa kena balik awal ke kapal jadi end up duk kat everly hotel. Aku siap2 dah masak spagetti dari rumah.Hubby suka makan..itu yg usahakan gak masak.

sedapnya...
Tengok hubby ni,dah kurus semacam sampai terasa tulang bila peluk dia..huhu..i miss my teddy bear..nampaknya aku sorg jer laa teddy bear in the family..terus rasa tak confident n kena serious giler2 loose weight..takut wehh tgk laki aku dah makin slim.Perut yg dulunya bulat sudah hampir tiada..kalau selalu pg gym mau ada six pack cam stephen rahman nanti...uwaaaaaaaaaaaa..tergugat..liza,no more tipu2..serious kena diet.

muka happy bila bersama
Org yg paling happy jumpa papa..si kecik tu laa..banyak menda dia citer kat papa pasal gathering geng kapal esp kes dia tenggelam kena langgar masa dalam pool dgn kids lain..punya laa serik sampai pagi tadi aku ajak swim dia tak nak.

Ingat prezzie yg hubby aku nak kasi for my advance birthday present..inilaa mendanya..dengan pesanan aku kena jaga bebaik.

i love u sayang...muahhhhhh
 Thank u sayang.Bolehlaa mama tick satu wishlist mama this year...hurmmmmm...lepas ni BB plak yer..hahaha...jgn harap..satu tahun satu menda jer yer...jgn lebih2.

kesayangan mama ngan wafiy
dalam lepas subuh dah kena hantar hubby sebab kapal dah habis loading..beratnya rasa hati tapi kena gak lepaskan papa pergi mencarik rezeki..mama dah boleh laa tahan sedih dalam hati tapi wafiy teresak2 nangis bila tgk papa dia naik bot tuk ke kapal.Bila mama pujuk kata wafiy kena kuat..baru dia kata OK n ajak mama balik hotel.

beratnya rasa hati wafiy nak lepaskan papa pergi
 balik Hotel terus pg brekfast..

mood wafiy tak berapa elok lagi
then dalam kul 9 lebih kami gerak balik ke senawang..lepas tu sempat lagi ke jusco tgk Merong Mahawangsa..nanti aku wat review yer..pglaa tgk kengkawan..bestt..

10 comments:

Anonymous said...

haa liza..fitri lelaki@hubby ko dh kurus giller..cengkung muka dia liza..misti penat keje+rindu kat korg..sabar byk2 liza..lgpun wafiy bdk pandai..dia jaga mama :)

Am said...

Uih...kurusnya fitri.. Ko kena berdisiplin pakai pb camni...lufti pn dh kurus.. Haih, xleh jd camni hubby kita dah kurus huhu...

Lawak he fit cakap fitri lelaki haha... Sama nama..

OneSimpleMother said...

hubby liza diet ke..? apa rahsianya. mari ler share sama nak suh hasben kita pun diet gak.. hehehe

liza said...

fit:a'ah sebab keja..dia kata kekadang tak tido n kerja jer..kepala pun selalu fikir keja jer sampai lupa makan

am:yup..kena disiplin.n kena jaga makan..giler tergugat tgk laki aku makin kurus

kak mas:dia tak diet kak.sebb laki saya ni kalau keja startlaa lupa makan.dulu2 masa dia 2nd mate,dia relax jer kat bridge.makan jer kejanya.dah jd chief ni..terus makin hari makin kurus.

dieha said...

liza..sedey tgk wafiy..bila liza ckp ter esak-esak dia..huh..fhm feel anak..camne pulak turn saidatul..hope she strong like her mother..kan liza..wah..dslr tu cantik sggh..price pun cantik kan...hehe..

liza said...

insyaallah saidatul pun akan kuat macam mama dia..harga tu tak tau laa dieha..hubby tak nak bgtau..huhu...tapi mesti 'cantik' sgt..

Unknown said...

salam liza...sedihnya baca...tetiba menitis air mata...sabar ye sayang...
tp kan hubby ko mmg kurus sgt kan..mesti dia penat keje then duk merindu kt anak n isteri kan..apapun liza ko mmg mama yg hebat!wafiy baik sgt...makin comel je...

liza said...

Nai:TQ nai,nak tak nak kena gak tabahkan hati.huhu

FaznFaz said...

wuish!!! kurusnya fitri!!! aku pun rasa tercabar tetiba!!! hahahah!!!! waaahhhhh gila best!!!! d90 terus tangkap!!!! macam banyak jer lens ko tuh!!!! sayangnya, aku pakai sony, so, takleh nak kongsi2 lens!!! hehehehhe!!!!!

marilah kita belajar dslr sesama pas nih yek????

liza said...

iyer..kalau ko nikon gak..boleh aku test2 lense ko.serious aku kena belajar ni.ko atleast dah banyak ilmu dari aku.