Wednesday, April 6, 2011

Sayangku wafiy..

Dah kul 1225pagi tapi aku ngan wafiy tak tido2 lagi ni..masing2 sibuk dgn keja sendiri.aku duk menghadap PC n dia duk susun alphabate train dia yg aku baru beli tuk dia.Comel n colorful n yg paling penting he love it soooo much..Wafiy ni liat sket kalau aku ajar dia ABC..jadi kenalaa guna alternative way tuk ajar dia.since dia sangatlaa obsess dgn train..jadi mama try laa ajar ABC cara ni.Hopefully akan berkesan.

wafiy request mama amik gambar dia ngan train.tgkla muka dia.bangga tul ada train ni

Berminat untuk beli..jenguk sini yer..
Nak citer satu lagi menda pasal wafiy..sebelum ni mama ada belikan wafiy dinosour yg glow in the dark tuk wafiy lekat kat dinding bilik dia.wafiy ni suka sangat dinosour..pengaruh abang ariff...:)..dalam paket dinosour tu ada gak rumput2..tapi mama malas nak lekat.jadi tinggal jer dalam paket.Sekali wafiy terjumpa paket tu masa dia duk main2.aku biar jer la.tgh aku leka tgk TV.Wafiy cuit aku n sambil sengeh dia tunjukkan dinding kat ruang tamu yg dia dah tampal rumput tu guna double tape dalam paket tu.camner dia tau guna double tape pun aku tak tau..wah..kagum mama, wafiy susun camtu..tapi kena marah ngan mama sebab lekat kat hall..mama suruh lekatkan dalam bilik dia..jadi dia cabut n sesorg duk wat projek dalam bilik dia.mama sambung tgk TV..so nak tgk hasilnya...

nampak rumput2 bawah dinosour tu

inilah dia..comel jer dia susun camni.
eh oklaa..wafiy dah siap kemas semua mainan dia.mata dah ngantuk tu.nite all...sweet dreams.mama nak mimpi papa.hopefully esok boleh jumpa kat sg udang.miss u darling.

8 comments:

Farah said...

hahaha muka bangga btul dengan alphabet train tu..mane ko beli liza?

liza said...

oo..dulu elyn ada buat satu sticky post pasal alphabat train ni.tak silap aku kawan dia.jap aku tambah link kat entry aku ni.

Ummi said...

bagusla blog tu liza..harga pon ok saje..nak beli jugakkot nih..huu

Elyn Sani said...

cantik kan alphabet train tu!! u beli number tak?

Marsha~ said...

hehehe.. aritu nampak kyra pun ade benda ni.. teringin nak beli utk Ariq dan Qila... thanx Liza sbb bagi link

liza said...

tq to elyn n kenalkan blog wooden toys tu:)

ikin:try laa beli..kekadang tu walaupun kena preorder tapi takder la lama sangat nak menunggu

elyn:number punya blum beli.skrg ni macam nak usha n wooden bench work..sebab anak laki i obsess bertukang ni..hasil tgk handy manny

sha:try laa beli..mmg educational toys

Ainul Hayat said...

Waa....metoi tu...gune method lain supaya Wafiy minat nak kenal ABC kan kan.

Anonymous said...

comel la liza train tu!!!!!