Friday, June 10, 2011

Demam kura..demam urat

lately sejak  tekanan darah aku mencanak naik n aku makan ubat darah tinggi,once in 2-3 weeks aku mesti kena demam ni..yg rasa sejuk satu badan sampai mengigil..kenapa yer???yg aku tau skrg ni aku mmg kena elakkan makan makanan yg sejuk2..AIS mmg a big NO ok. Semalam aku pergi kenduri org naik rumah baru tengahari n ptgnya aku ke birthday party my mum punya neigbour..aku pun dengan selamba la minum sirap sejuk..dahlaa panas kan..nikmatnya minum air sejuk..sekali semalam..amik ko..mengigil2 aku..kena pakai baju berlapis2,stokin n selimut 3 lapis baru boleh tido n tak gigil.What happen to me??bila tanya doktor dia kata takder apa2 n jangan risau..huhu..sejak makan ubat ni,aku rasa macam org tua..sebab tu la kena jaga makan sebab aku nak sihat tuk laki n anak aku n semestinya nak pregnant lagi...sedihla..tapi aku redha dengan dugaan Allah.Lagipun ini salah aku juga yg leka selama ni..tahu makan jer..padan muka.

this week got a good news..aku bakal dapat anak buah lagi..Doakan my SIl sihat n selamat bersalin nanti yer..aku skrg ni sedih sangat bila wafiy asyik mintak nak adik sampai dia nak bawak balik cousin dia haziq tu ke rumah..siap mintak izin dgn makngah dia..sian anak mama.Ada rezeki n mama sihat insyaallah wafiy dapat adik yer.
wafiy dan haziq tgh geram tgk kek
hurmm okla..stop dulu..daa

5 comments:

Anonymous said...

liza..jom kita sama2 sihatkan badan...maybe kena trnkan berat kita dulu kan..???aku pun nak preg juga...

liza said...

jom2...yg penting kita sihat kan:)

Farah said...

alaa jgnla sedih2 liza..aku yang takde sakit apape ni pon belom ade rezeki lagi..kita usaha lagi ke..belum sampai lagi rezeki kita ni.

liza said...

atleast ko boleh usaha..aku ni nak usaha pun tak leh..sedih...

tatabear said...

Insya Allah ade rezeki wafiy dpt adik satu hari nanti.. yg penting liza jg kesihatan yek.. x mo stress sgt ye...